PROJELER
ARAMA
Dijital Dosya İnceleme İşlemleri
İmar ve Şehircilik Hizmetleri
Dijital Dosya İnceleme İşlemleri
Başvuruda İstenen Belgeler
  • Sermaye Piyasa Kurulu'nun Şirkete Verdiği Yetki Belgesi Fot.
  • Şirketin Şahsa Verdiği Yetki Belgesi (Antetli Kağıda, Kaşeli ve Islak İmzalı, Tapu Bilgilerinin Bulunması Gerekmektedir)
  • İmza Sirküleri (2. Maddedeki Şirket Yetkilisi İmzasına Ait)
  • TSPAKB' nin Şahsa Verdiği Lisans Belgesi Fot.
  • Okunaklı Tapu Fot. (TAKBİS, Tapu Takyidat vb. Evraklar Kabul Edilmemektedir.)
  • Kimlik Fotokopisi            
Not : Öngörülen süre "bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra" müdürlüğümüzde geçen süre olup, herhangi bir kurum ya da kuruluşa yazılan yazı ve görüş esnasındaki süreler dahil edilmemiştir.
Birinci Müracaat Yeri
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
Ümraniye Belediyesi, Ana Bina, 2. Kat, Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No: 63 PK.34761 Ümraniye / İSTANBUL


Telefon : (+90) 216 443 56 00 Dahili: 1117
E-Posta : imar@umraniye.bel.tr
Web :

Hizmet Süresi : 1 Saat Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra
İkinci Müracaat Yeri
Bülent ÇETİNKAYA / İmar ve Şehircilik Müdürü
Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No: 63 PK.34761 Ümraniye / İstanbul
Telefon : (+90) 216 443 56 00 -1117
E-Posta : bulent.cetinkaya@umraniye.bel.tr
Orkan AĞIRBAŞ / Konuyla İlgili Başkan Yardımcısı
Telefon : (+90) 216 443 56 00
E-Posta : orkan.agirbas@umraniye.bel.tr
T.C. Ümraniye Belediye Başkanlığı -- Copyright 2014 ©beyaz.net, bilisim, network, web uygulamalari