T.C Ümraniye Belediyesi

Yazılı İmar Durumu İşlemleri

Başvuruda İstenen Belgeler

1- Okunaklı Tapu fotokopisi (Pafta, Ada, Parselin Bulunduğu Resmi Belge) 

 
 
Not : Öngörülen süre "bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra" müdürlüğümüzde geçen süre olup, herhangi bir kurum ya da kuruluşa yazılan yazı ve görüş esnasındaki süreler dahil edilmemiştir.
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
Ümraniye Belediyesi, Ana Bina, 2. Kat, Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No: 63 PK.34761 Ümraniye / İSTANBUL


Telefon : (+90) 216 443 56 00 Dahili: 1117
E-Posta : imar@umraniye.bel.tr

Hizmet Süresi : 1 Gün Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra