Teşekküllü İmar Durum Belgesi İşlemleri
Başvuruda İstenen Belgeler
- Tapu aslı ve fotokopisi
- Aplikasyon (Röperli) Krokisi asıl ve fotokopisi
- Ada Revizyonu
Not : Not: Öngörülen süre müdürlüğümüzde geçen süre "Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra" Müdürlüğümüzde geçen süre olup diğer müdürlükler ile herhangi bir kurum yada kuruluşa yazılan yazı ve görüş esnasındaki süreler dahil edilmemiştir. |
İmar ve Şehircilik Müdürlüğü Ümraniye Belediyesi, Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No: 63 PK.34761 Ümraniye / İSTANBUL (2. Kat)
İmar Durum Şefliği Büro Personeli Telefon : 0 216 443 56 00 Dahili: 1189 E-Posta : imar@umraniye.bel.tr
|
Hizmet Süresi : 5 GÜN |
Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra |