Gayri Sıhhi İşyeri Ruhsatı Müracaatı
Başvuruda İstenen Belgeler
Standart Başvuru Belgeleri:
- Başvuru formu
- Vergi levhası
- Tapu fotokopisi
- Kira kontratı (Asıl veya noter tasdikli sureti)
- Şahıs müracaatı ise Nüfus cüzdanı fotokopisi
- Şirket müracaatı ise Ticaret Sicil Gazetesi, faaliyet belgesi, imza sirküleri, mesul müdürlük belgesi
- Emlak beyanı belgesi
- Devir sözleşmesi (Mevcut işyerini devir alanlar için)
- Taahhütname
- Muvafakatname (Gerek görülen işyerlerinden, noter tasdikli)
- Ustalık Belgesi (Milli Eğitim Bakanlığı, Esnaf ve Saatkarlar Odası, Halk Eğitim Merkezleri)
- 13 Kompresör-vinç vb. bakım sözleşmesi (Yetkili firmalar)
- ÇED raporu ( Çevre ve Orman Bakanlığı'ndan)
- İSKİ Deşarj Kalite Kontrol Raporu (İSKİ' den)
- UKOME raporu (Karayolları trafik güvenliği gerektiren işyerleri için)
- LPG ve CNG dönüşüm tesislerinden dönüşümü yapan mühendisin yetki belgesi
- Bitkisel atık yağ sözleşmesi (Lisanslı firmalardan alınmak üzere kızartma yapılan her türlü işyerinden)
- Gürültü ölçüm raporu (Gerek görülen işyerlerinden)
- Olumlu itfaiye görüşü (Gerek görülen işyerlerinden)
- Olumlu çevre görüşü (Gerekli görülen işyerlerinden)
- İmar Durum Belgesi (Gerek görülen işyerlerinden)
- İskan Belgesi
- Özel yapı şekli gerektiren işyerlerinden yapı kullanma izin belgesi (Otel, ekmek fırını vb.)
- Silah üretimi yapan işyerlerinden olumlu emniyet görüşü
Not: Özel/Tüzel işletmelerin iş takibini yapan kişiler vekalet evraklarını kurumumuza ibraz etmelidir. İşyerlerinden faaliyet türüne göre başka belgeler istenebilir.
|
Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü Ümraniye Belediyesi, Ana Bina, 1. Kat, Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No: 63 PK.34761 Ümraniye / İSTANBUL
Büro Personeli Telefon : 0 216 443 56 00 Dahili: 1628-1679 E-Posta : ruhsat@umraniye.bel.tr
|
Hizmet Süresi : 5 Gün |
Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra |