T.C Ümraniye Belediyesi
Çözüm Merkezi

Çözüm Merkezi

 

Çözüm Merkezimiz, hizmeti halkımızın ayağına götürerek vatandaşın zaman kaybetmesini önleyerek, güvenilir ve kolay ulaşılabilir özelliği ile Belediye’nin etkin ve kaliteli hizmet anlayışı doğrultusunda ilerler.

 

 

 

 


7/24 Ulaşılabilirlik Sunan Hizmet; Çözüm Merkezi

Halkla İlişkiler Müdürlüğümüze bağlı Çözüm Merkezimiz ile vatandaşlarımızın tüm talep, şikâyet ve önerileri ilgili Belediye birimlerimize yönlendirilerek en kısa zamanda vatandaşlarımıza geri dönüş sağlanmaktadır.

Vatandaşlarımız kurum içi telefonla bağlantı, şahsen başvuru, internet, web sitemiz üzerinden form doldurma veya sosyal medya aracılığı ile bizimle bağlantı kurabileceği gibi kurum dışı CİMER, İBB sistemi, Bilgi Edinme ve Açık Kapı Sistemleri üzerinden de talep, şikâyet ve önerilerini bize ulaştırabilmektedir.

Gelen bildirimler Çözüm Merkezi personellerimiz aracılığıyla ilgili birime yönlendirilir ve en kısa zamanda birimlerce verilen cevaplar vatandaşlarımıza gerek telefon gerekse mail yoluyla iletilir. Çözüm Merkezimizin sistematik ilerleyişi kurumumuzun etkin ve kaliteli hizmet anlayışıyla bağdaşır şekilde gerçekleştirilmektedir. Çözüm Merkezimiz ile yapılan tüm görüşmeler, hizmet kalite standartları ve iletişim güvenliği nedeniyle kayıt altına alınarak, talebin takibi için yaşanan süreçler ve sonuçlar hakkında ilgili vatandaşlar bilgilendirilir.

“Çözüm Merkezi Projesi’’  ile vatandaşlarımız belediyemiz ile ilgili pek çok işlemi, Belediye’ye gelmeden de gerçekleştirebilmektedir.

Tüm bu noktalardan vermiş olduğumuz hizmetlerin bazıları:

• İstek ve Şikâyet Bildirme,
• Belediyemiz hizmetleri hakkında bilgi alma ve öneride bulunma
• Spor ve Kültürel faaliyetlerle ilgili bilgi alma
• Sicil Sorgulama
• Beyan Görme
• Rayiç Sorgulama
• Borç Sorgulama
• Kredi Kartı ile Borç Ödeme
• Diğer Kamu kuruluşlarına ait iletişim bilgileri sorgulama
• Ümraniye Belediyesinde hizmet veren işletmelere ait irtibat bilgileri sorgulama

Bu bağlamda amacımız; paydaşlarla olan ilişkileri güçlendirmek ve belediye hizmetlerine erişimi kolaylaştırmaktır. Aynı zamanda vatandaş ve belediye ilişkilerini teknoloji ve yüz yüze iletişim kanalları ile güçlendirerek, vatandaşların ve kurumların kent kararlarına katılımlarını sağlamayı hedeflemekteyiz.