T.C Ümraniye Belediyesi

Tapu Tahsis İşlemleri

Geri Dön
Başvuruda İstenen Belgeler
  • Başvuru Belgeleri; Noter onaylı beyanname ve Mülkiyet Bilgisi, Tapu tahsis belgesi, İmar Affı Müracaatı Belgesi, 2000 TL’lik Banka Makbuzu, Toprak parası ödenmiş ise Banka dekontu, Satışlı yerler için Noter Satış, Vefat edenler için veraset ilamı, Kimlik fotokopisi, Bağlı bulunulan Muhtarlıktan Form-5 Belgesi, İmar durumu,  Bazı durumlarda nüfus kayıt örneği ve isim, soy isim değişikliklerinde mahkeme kararı
  • Kıymet Takdir Komisyonu
  • İlgilisine Ödeme İle İlgili Tebligat
  • İlgilisi Tarafından Ödeme Yapılması,
  • Borcu Yoktur Yazısı,
  • Belediye Encümeni,
  • Tapu Devir İşlemi

Not: ödemeler peşin olursa belirtilen süre geçerlidir.

 
Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No: 63 PK.34761 Ümraniye / İstanbul

Büro Personeli
Telefon : (+90) 216 443 56 00 Dahili: 1621
E-Posta : emlakistimlak@umraniye.bel.tr

Hizmet Süresi : 40 Gün Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra