AnasayfaSite HaritasıİletişimEnglishArama

Hızlı & Güvenli Belediye

İnternet Belediyeciliği hizmetimizi kullanarak:

işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Belediye Telefonunuzda

Telefon Belediyeciliği hizmetimiz sayesinde:

Bulunduğunuz Yer: Anasayfa » Hizmet Rehberi » İŞYERİ RUHSATLARI » Gayri Sıhhi İşyeri Ruhsatı Müracaatı
Hizmet Rehberi
"İŞYERİ RUHSATLARI"
HİZMET STANDARDI TABLOSU
Hizmetin Adı Başvuruda İstenen Belgeler Hizmetin Tamamlanma Süresi
(En Geç)
Gayri Sıhhi İşyeri Ruhsatı Müracaatı
  • Başvuru Formu
  • Vergi levhası
  • Adres bilgi formu
  • Emlak beyanı (Mali Hizmetler Müdürlüğü, Kentli Servisi’nden)
  • Borcu yoktur (Mali Hizmetler Müdürlüğü, Kentli Servisi’nden)
  • İmar görüş yazısı (İmar ve Şehircilik Müdürlüğü’nden)
  • Taahhütname
  • Kira kontratı
  • 2 adet resim
  • Nüfus cüzdanı fotokopisi
  • Şirketse şirket evrakları: Ticaret sicil gazetesi, imza sirküleri, mesul müdürlük belgesi
  • Muvafakatname
  • Kapasite raporu(İstanbul Ticaret Odasından)
  • Kompresör-vinç v.b. bakım sözleşmesi (Yetkili firmalar veya TMMOB Makine Mühendisleri Odasından)
  • İşletme belgesi (Sanayiden sayılan yerlerde 50 kişi çalıştırılan işyerlerinden, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığından)
  • Ustalık Belgesi (Milli Eğitim Bakanlığı, Esnaf ve Sanatkârlar Odası, Halk Eğitim Merkezlerinden)
  • Gerek görülen işyerlerinden İtfaiye raporu istenir. (Fatih İtfaiye Müdürlüğü)
  • Gerek görülen yerlerden, gürültü ölçüm raporu,(Demir doğrama atl Marangoz atl. vb)
  • Emisyon raporu ( Gaz atik veren yerlerden)
  • Ortak kullanım alanında açılan işyerleri için imar ve yapı kontrol müdürlüğünden görüş istenmektedir.
  • Çeşitli kurumlara bağlı olup belediyemizden ruhsat alması gereken işyerleri öncelikli olarak bağlı bulunduğu kurumdan izin belgesi alacak, aldıktan sonra ise İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatı almak için belediyemize müracaat etmesi gerekir..Örneğin; Tarım İl Müd. vb. olan işyerleri.
  • Yukarıda yazılı gerekli evrakları Müdürlüğümüze teslim ettikten sonra, teknik elemanlarınca düzenlenen olumlu denetim raporu.
  • Ruhsat harcının ödenmesi
  • Gıda ile teması olan işyerlerinden portör muayenesi istenir. (Sağlık ocaklarından, özel hastane ve polikliniklerden, laboratuarlardan)
  • LPG dolum tesislerinden dönüşümü yapan mühendisin yetki belgesi.
  • Hurda v.b. işyerlerinden Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü görüş yazısı alınır.
  • Kızartma yapan her türlü iş yerinden katı atik yağ sözleşmesi istenmektedir (Lisanslı firmalardan)
  • Yivsiz av tüfeği üretimi yapan yerlerden (Kuruluş izin belgesi; Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından)
  • ÇED raporu (Çevre ve Orman Bakanlığı)
  • İski deşarj kalite kontrol raporu (İSKİ’den)
  • Tehlikeli atık ya da kâğıt toplama lisansı (Çevre ve Orman Bakanlığı)
  • Faaliyet izni (Emniyet Müdürlüğü’nden)
  • UKOME Raporu (Karayolları trafik güvenliği gerektiren işyerleri için)
  • Tapu
5 GÜN
(Bütün evraklar eksiksiz teslim edildikten sonra)
AÇIKLAMA :
İşlemleriniz yukarıda belirtilen belgeler ile belirtilen sürede "birinci müracaat yerinde" tamamlanacaktır.
Aksi durumda "ikinci müracaat yerine" başvurunuz.
 Birinci Müracaat Yeri :  İkinci Müracaat Yeri :
Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
Müdür : Süleyman Emin KAPLAN
Adres : Ümraniye Belediyesi, Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No: 63 PK.34761 Ümraniye / İSTANBUL
Telefon : 0 216 344 36 26
E-Posta : ruhsat@umraniye.bel.tr

Krokiyi görmek için tıklayınız
Adres : Ümraniye Belediyesi, Atatürk Mah. Fatih Sultan Mehmet Cad. No: 63 PK.34761 Ümraniye / İSTANBUL
Telefon : 0 216 344 36 26 Dahili:1157
E-Posta : suleyman.eminkaplan@umraniye.bel.tr

Krokiyi görmek için tıklayınız
  Belediye hizmetleriyle ilgili genel şikâyetleriniz için ÇÖZÜM MERKEZİ 'mizi arayabilirsiniz: 444 9 822

Yazdır

Ümraniye Belediyesi T.C. Ümraniye Belediyesi Bilgi İşlem Müdürlüğü
(+90) 216 443 56 00 | 2002-2014 © Ümraniye Belediyesi